Now I'll surrender up my heart and swap it for yours

Nu är det två månader sedan vi flyttade hem från London. Helt sinnes vad tiden går fort. Trots att jag (till min förvåning) trivs oerhört bra här hemma så kommer det ju många stunder då man tänker på London. Förutom staden, möjligheterna och allt det där finns det två saker jag saknar väldigt ofta och lite extra mycket. Först kommer helt klart Coat & Badge (och publivet i allmänhet), vilket inte direkt kommer som någon chock. Jag älskar det stället och saknar att kunna gå dit alla dagar i veckan. Något annat är Starbucks Caramel Macchiato, min absoluta favorit som jag drack varje gång jag var på Starbucks - alltså ganska ofta. Jag hoppas på att snart kunna boka in en weekend till London och göra allt det där man saknar så mycket!


En utav många bra dagar i London med Katri. 18 grader i februari!

Kommentarer
Postat av: irmi

Starbucks finns ju i götet!

2012-05-10 @ 10:09:36
Postat av: Malin

Åhh äntligen en som har samma hemlängtan som jag haha :) Saknar också London så sjukt mycket! Bodde där 2009-2010 och sen dess har jag återvänt till England 2-3 gånger per år men blir en flytt från Sydney till London efter nyår, äntligen! :)
Du har precis fått en ny läsare haha

2013-05-25 @ 11:58:41
URL: http://nattstad.se/misslvlondon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0