Om du lutar dig mot solen, om jag lutar mig mot dig

Jag tycker det är lite kul det här med bloggen, att kunna gå tillbaka i livet och se vad man har haft för sig. Idag för fyra år sedan satt jag och försökte jonglera mellan skola, jobb och sju träningspass i veckan. Medan jag för två år sedan ganska nyligen hade flyttat till London och spenderat dagen i Camden. Det är så mycket fina saker som man glömmer. Men när man läser gamla inlägg så kommer allt tillbaka som en blixt från klar himmel.
På tal om detta så satt jag och Joanna och kollade igenom hennes blogg från London 2010, och hittade såklart en hel del roliga saker man glömt bort.
Här har ni ett inlägg från hennes blogg, som jag minns så väl;
"När jag och Malin skulle till affären en runda härförleden så bestämde jag mig för att ta scootern. Jag åkte en bit och väntade in, åkte en bit och väntade in. Ja, ni vet hur det funkar. Så mötte vi en äldre herre som skämtade till det lite med Malin. "It's nice taking the children for a walk, isn't it?" sa han. Det va roligt."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0