If you just smile

Jag saknar Phi Phi. Bykänslan och tillochmed de irriterande cyklarna, den bästa pizzan på den namnlösa restaurangen, vår lilla hydda med havsutsikt, frukostarna på Dojo's med de fantastiska smoothie'sarna, irishpub och buckets, strandfesterna (trots tidig stängning), stränderna, satayen på strandrestaurangen, människorna, ja allt.
Jag saknar även Poda island. Det klara korallfärgade vattnet och alla fiskar som simmade med en, matbåtarna med grillad majs, vårullar och smaskiga lemonshakes, trevliga och pratglada damer, lugnet och känslan av att ha kommit till paradiset.
Jag saknar, ja ska jag vara ärlig så saknar jag alla platser vi besökt i Thailand. När någon frågar vilket jag gillade bäst så börjar jag rabbla och när jag är klar har jag sagt vartenda ställe. Så slutsatsen är att jag älskar Thailand.


PhiPhi, Monkey beach


PhiPhi, Monkey beach



Poda Island


Poda Island

Kommentarer
Postat av: k

åhå, vi åker tillbaka då ;(

2011-05-03 @ 18:08:52
URL: http://katris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0