2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Om jag gjorde! Jag flyttade till ett främmande land ensam, besökte nya platser, osv. 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nja, kanske lite. Jag skulle ju fånga dagen och jag tycker nog att jag lyckades fånga ganska många dagar.
3. Blev någon/några av dina vänner förlorade i år? Förlorad vänskap, kan man nog uttrycka det som ja.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? England, Frankrike & Irland
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? En bättre sommar! 
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 20 januari, när jag flyttade till England.
8. Vad har du spenderat mest tid på? Oj det var svårt, restaurang & pub besök kanske.
9. Vad var din största framgång 2010? Att jag flyttade till England och allt som kom med det.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har inga nya skador men de gamla hänger minsan med fortfarande...
11. Bästa köpet? Resan till Asien, om det räknas. Annars så får jag väl säga mitt Thomas Sabo armband.
12. Sämsta köpet? Alla skor och kläder som jag aldrig använt.
13. Vad spenderade du mest pengar på? Mat!!!!
14. Gjorde någonting dig riktigt glad? Allt som London gav mig och alla underbara människor jag träffade där.
15. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Don't stop believing, love the way you lie, airplanes, waka waka....
16. Största musikaliska upptäckten? Har nog ingen direkt.
17. Bästa musikaliska upplevelsen? Samma här.
18. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare! Jag har nog aldrig mått så bra någonsin som jag gjort i år.
19. Vad önskar du att du gjort mer? Jag önskar att jag hade gjort mer saker under vardagarna.
20. Vad önskar du att du gjort mindre? Ingenting faktiskt, ätit lite mindre kanske, haha!
21. Hur tillbringade du julen? Med familj och släkt.
22. Blev du kär i år? Ja - i både London & Paris!
23. Favoritprogram på TV? De vanliga, GG, HIMYM, Greys osv.
24. Bästa boken du läste i år? Vet inte faktiskt.
25. Något du önskade dig och fick? Pengar, Thomas Sabo berlock och resegrejer.
26. Jobb? Aupair och part time nanny.
27. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Firade in det nya året och min födelsedag med mina underbara vänner.
28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jag hade väl kunnat tränat lite mer, och shoppat lite mindre onödheter haha.
29. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Svart
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Min man såklart, Chuck Bass
31. Vad fick dig att må bra? Alla nya platser jag fått se, London och de fantastiska människor jag träffat där!
32.Vem saknade du? Vänner och familjen här i Sverige. Och min älskade mormor, hon är väldigt saknad ♥
33. Nyårslöfte inför 2010? Har nog inga direkta nyårslöften. Leva livet och fånga dagen!

Kommentarer
Postat av: k

Jag tycker den bilden är jättefin på dig ju, men okej då! Ny bild nu :D

2011-01-01 @ 23:36:00
URL: http://katris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0