Krabi

Ar numera i Krabi, Aonang for att vara mer precis. Vi bor helt okej och solen ar nastan for varm, om man nu ska vaga vara sadan. Vagar man skriva har att vi faktiskt vantar pa att molnen ska komma och tacka solen vissa stunder? haha. Vi har aven mott upp vara danska vanner har igen, de vi traffade pa Kho Phangan, mycket trevligt. De drar dock vidare soderut i morgon och for oss vantar lite batutflykter till oarna har runt i kring samt nagra timmar med elefanter! Skulle kunna skriva langa inlagg om den sanslosa trafiken i detta land, taxiresorna dar man sitter bak pa flak utan balten och blir knuffad hit och dit av vagens gupp, om de otroligt trevliga manniskorna, restaurangerna som drivs av familjer dar barnen springer runt mellan borden, om farjeresan vi gjorde hit dar bade bryggan och farjan var lite val tackta av rost for min smak, om de helt otorliga bergen som ser ut som de ar skulpturer gjorda med kniv och hacka, om havet som stracker sig sa langt ogat kan na, om hur fint det var igar att sitta och ata alldeles vid havet samtidigt som blixtarna los upp svart hav och himmel under hela kvallen... osv. Men det kanske racker att namna det sa?!
Bilderna som kommer upp ar helt i oordning och fran olika dagar och tider. Nagonting har hant med min kamera (minneskort) sa jag kan inte fa over mina bilder till datorn, sa darfor kan vi bara bjuda pa kort fran Katris kamera an sa lange.


Forsta poolpartyt, vi kor lek-kortspel.


Vattenfall pa Kho Phangan


Katri i en taxi pa Kho Samui


Stranden pa Kho Samui


Katri och Manja igarkvall pa en strand restaurang


Jag och Matilde, strandrestaurang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0