Koh Lanta

Tredje dagen har i Koh Lanta och jag har brant mig och ser ut som en krafta. Idag var antligen den forsta dagen utan regn och jag antar att det kan ha en liten orsak till min roda kropp. Har pa on bor vi i en hydda (bokstavligen talat) som vi delar med odlor, grodor, skalbaggar och andra djur. Trots detta har hyddan faktiskt sin lilla charm. Imorgon ska vi borja dyka och jag kan minst sagt saga att jag ar angestfylld. Jag har akt pa varldens forkylning, och det ska man tydligen inte ha nar man dyker, detta i samband med allt om tryckutjamning (for att inte glomma hajarna) och allt vad det heter har fyllt mig med oro. Det ar som vanligt sakert helt i onodan, men jag kan inte hjalpa det. Vi far val helt enkelt se vad som hander imorgon.
Det blir bildlost idag, minneskortlasaren vill inte samarbeta. Nu ar det dags for lite middag vid havet, samt dykplugg infor morgondagen. Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0