Too much of anything can make you sick

Varning för ett ack så ointressant inlägg, haha. Mina svenska vänner, vet ni vem Cheryl Cole är? Innan jag flyttade hit visste jag inte vem hon var, men så fort man kom hit fick man ju verkligen upp ögonen för henne. Hon är extremt känd här, hon är UK's toppkändis. Vilket hon iförsig är med all rätt - hon har vart med i bandet Girls Aloud, vart gift med Ashley Cole, är nu soloartist och domare i The X Factor och hon har blivit vald till världens sexigaste kvinna 2009 & 2010 av tidningen FHM. Är hon världskänd som alla verkar tro här? Eller var det bara jag (och Joanna, höhö) som inte var medvetna om Cheryl Cole?

Cheryl Cole - Promise this, liveuppträdande på The X Factor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0