We gonna lose our minds tonight

Jag hade en så galet fin söndag så det är inte sant. Efter en riktigt pissdålig lördagskväll så behövdes det verkligen. Vi åkte först till Camden och strosade runt där i några timmar. Hittade inte riktigt det jag behövde men kom hem några smycken rikare. Jag gillar Camden så jäkla mycket, det är fint att bara gå runt där och kolla på alla roliga saker som finns. Iallafall, vi hade ett fullproppat schema så vi begav oss vidare till Tate Modern, kollade in lite konst och gick sedan till St. Paul's cathedral. Det är så mycket vi kan pricka av på vår lista efter den här helgen. Men inte tog min fina dag slut där, nej jag kom hem till en mysig familj och har haft en riktig familjekväll med mat, lek och The X Factor (som vi inte ens behöver diskutera... suck att inte Katie åkte ut alltså.) Har även en fin vecka framför mig med Viks födelsedag, släktmiddag, restaurangfirande osv. Gilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0