Sweet tea, pecan pie, and homemade wine, where the peaches grow

Man kan väll säga att vi (läs:jag) började gårkvällen med lite för mycket vin som jag dessutom drack lite för fort. När det blev dags att sticka så trillade jag i trappan med ett vinglas i ena handen och vinflaskan i andra. Det resulterade i en blå rumpa som gör jäkligt ont, vin över väggar, matta och mig själv samt ett gott skratt. Men iväg kom vi och vi gick till Notting Hill Arts Club som var gårkvällens mål. Ett schysst chill ställe utan något gott att dricka. Vi gick vidare till The Churchill Arms och drack lite, tog lite tidig nattamat på KFC och gav oss sedan på Arts cluben igen betydligt nöjdare. Det var en fin kväll som avslutades perfekt - med ennu mer nattamat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0