you've put me down upon my knees

Jag tänker inte ta ut segern i förskott men dom har packat, checkat in och skrivit ut biljetterna. Så det är ju några positiva tecken på att dom kommer iväg iallafall. Fick precis två bamse hejdå kramar, och jag kommer faktiskt att sakna de små filurerna. Imorgon har jag massor för mig. Jag börjar med sovmorgon, ska gå till Sheen och apoteket, ska åka och shoppa med Joanna och hennes vänner som kommer på besök, och sedan blir det fest på on anon. Känner på mig att hela helgen kommer vara underbar och händelserik. Nu däremot, nu är det filmdags.


Kommentarer
Postat av: Carolinn

Ja men nån gång kommer du väl hem? :) Då kör vi!

2010-05-27 @ 21:27:30
URL: http://carolinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0