we are the ones who make a brighter day, so let's start giving

jag har gett bort 28 doser poliovaccin, för ynka 40 kronor. det tycker jag varenda själ kan göra, tänk hur mycket det gör. jag har tänkt mycket på det här de senaste dagarna, saker jag vill göra. skänka pengar, bli världsförälder, jobba som volontär. jag hade mer än gärna jobbat som volontär här med all den fritid jag har, men det mesta jag hittar är sådant man måste binda upp sig på, och jag vet ju inte riktigt hur länge jag blir kvar. så därför tänker jag, varför inte bli världsförälder? eller kanske skaffa ett fadderbarn? det hade jag faktiskt när jag var mindre, jag och min mormor och morfar skänkte fyrahundra i månaden tror jag. men sen flyttade hon till ett ställe där hon inte längre kunde vara mitt fadderbarn - hur det funkar vettetusan men så var det. ska fundera på vad som är det bästa alternativet för mig.

you can make a difference





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0