Vi har skuggorna bakom oss trots allt

Idag har jag åkt runt och vart lite överallt. Har hunnit med Kensington High Street, Knightsbridge, Covent Garden, Westfield och Hs. Har iallafall fått köpt allt det nödvändiga (t.ex. present) även om jag inte är jätte nöjd. Ikväll kommer folk hit på grill igen och trevligt ska det minsann bli.
Har förövrigt glömt att säga att en av aupairerna här stötte på Robert Pattinson i området där vi bor. Är man lite avundsjuk? Ja det kan man väll säga att man är... Sen så har vi också nästan blivit påkörda igen. Denna gången av en polisbil.




Favoritdrickan. God som läsk och endast 16 kr på puben. Kan även tilllägga att det här var min och Sannas dricka som skulle drickas på 35 minuter.


















Kommentarer
Postat av: Katri

ännu en gång, du är så fin! :D Ja byxorna är från h&m

2010-05-31 @ 20:53:37
URL: http://katris.blogg.se/
Postat av: natalie

haha varje gång jag ska kommentera hur fin du är har katri redan gjort det! <3

2010-06-01 @ 10:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0