when my love for you is blind

eftersom att hela mitt blogginlägg nyss försvann orkar jag inte riktigt. igår var bra, grym musik, mycket dans. köpt mitt armband, och big ben så nu är jag glad.

nämn något som gjorde dig glad igår: emmapemma på dansgolvet
vad gjorde du klockan 08 i morse: sov. väldigt gott dessutom
vad gjorde du för 15 minuter sedan: skypa med natta
det senaste någon sa till dig: ha en bra dag
vad har du druckit idag: mjölk
vad var det senaste du åt: rostade mackor med svensk ost och salami
vad var det senaste du köpte: mitt thomas sabo armband och big ben berlocken
vad är det för färg på din ytterdörr: grön tror jag? med mönstrat färgat glas
vad är det för väder hos dig nu: har inte kollat ut, hehe
godaste glassmaken: vanilj
tror du på kärlek på kärlek vid första ögonkastet: ja, det tror jag nog
sover du tungt: ibland, sover nog sämre här i london med alla flygplan, ljud osv.
drömmer du mardrömmar: ja ibland
trivs du med ditt jobb: ja, jätte bra
favoritklädsel: tights och någon tunika/linne
favoritlåt just nu: coldplay - yellow
vad ser du om du tittar till höger: vägg
vad gör dig glad just nu: allt, london, mina fina vänner
vad ska du göra härnäst: film med joanna
höger eller vänsterhänt: höger
humör just nu: aningen sämre än vanligt men helt okej
favoritgodis: åh vad svårt, svenskt lösgodis
kläder just nu: cheershorts och gct t-shirt, pyjamas med andra ord
sommarplaner: chilla. spendera någon vecka i london och sedan tre veckor i sverige, kanske en resa till grekland?
hur många kuddar sover du med: två stycken, men dom är snarare som fyra
spelar du något instrument: nej tyvärr, önska jag kunde spela gitarr
morgon eller nattmänniska: natt
vad är viktigast för dig: vänner, familj och att vara lycklig
är du kittlig: ja lite
snarkar du: nej det tror jag inte
stjärntecken: stenbock
äckligaste insekten: får nog säga spindel
längtar du mest efter just nu: ingenting faktiskt, trivs fruktansvärt bra med min tillvaro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0