all i need is one song one line

nu är långhelgen snart slut, och vilken bra långhelg. idag kom joanna över på film och godis, och efter det gav vi oss ut på en liten promenix. mötte upp sofia och satte oss på pizzerian. så efter en bra bakisdag är jag glad att vara tillbaka i min säng och ladda inför min "jobbiga" jobb vecka. tiden springer iväg, och jag kommer inte närmare mitt beslut om hösten. det står snarare mellan london och ett varmt land. varför ska det vara så svårt...
nu ska jag återgå till ett av mina favoritprogram, extreme makeover home edition. det är ett så himla fint program och det går inte ett avsnitt utan att jag ligger och bölar. det är tur att det finns godhjärtade människor.


igår på weatherspoons


my lovely thomas sabo charm bracelet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0