är det på riktigt, eller drömmer jag

vilken kväll. vilken underbar kväll jag har haft. första grillningen, suttit ute och ätit gott och grillat mashmallows samt druckit mängder med pimm's. det är någon engelsk grej, med massa frukter i. så nu sitter jag här lite småfull en måndagskväll. men så är det ju i england, det är inte konstigt att vi går upp och upp(9 kilo!!!! får väll börja med någon bantningskur snart) så som vi dricker. igårkväll var också bra. stack till lloyds med joanna för lite beer and burger, och sedan vidare till shepherds bush för lite parkhäng och mer drickande. så där satt vi tills kvällen kom och vi for hem.
förövrigt behöver jag hjälp. sälja eller inte sälja min bil?









och några pics från grillningen idag








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0