i came along, i wrote a song for you

idag har regnet kommit till london, efter ett uppehåll på nästan tre (fyra?) veckor. så egentligen kan man ju inte gnälla, och det gör vi ju faktiskt inte heller. idag tror jag att vi ska sticka och kolla på dear john innan vi möts upp på weatherspoons för mat och dricka. efter det blir det såklart walkabout.
från en sak till en annan, så ska jag kanske köpa mig ett thomas sabo armband idag. ni vet ett sådan kedja/berlock armband, och min första berlock kommer såklart bli.... BIG BEN. men ska jag köpa det? jo men det ska jag väll, det är ju himla fint. åh får nog suga på den här karamellen ett tag. eller ska jag inte bara köpa det?


miss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0