we bring the stars out

jag hann med lite shopping innan puben idag, men du kan vara lugn mamma för det var ingenting till mig. köpte lite fina saker till mina brorsbarn som jag tänkt få med hem. hur? ja det vette tusan. har tio kilo där jag ska få med mig alla mina saker, och bara det blir svårt. att jag sedan går och handlar till andra, ja hur smart det är kan man ju fundera över. men det problemet tar vi en annan dag. puben och matchen var bra, dom vann vilket var ennu bättre. vi fick också i oss en beer and burger (som det så fint heter på lloyds/weatherspoons) innan. imorgon blir det chelsea's victory parade, och jag tror att det kommer att vara helt galet. fatta stämningen? dom har vunnit premier league, dom har vunnit the fa cup, dom har gjort 'a double'. senare imorgon blir det även.... ja vad tror ni? watherspoons och walkabout såklart. känner på mig att det kommer att bli en awesome söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0