sorry, i cannot hear you, i'm kind of busy

jag är nöjd och glad efter en dag spenderad på riverside. jag och alex började med lite mer än en och en halv timmas gym för att sedan kör simning i fyrtiofem minuter. göttmos att simhallen var helt tom och vi hade fyra banor för oss själva. efter all träning avslutade vi med lunch och jag fick i mig en ljuvlig frukttallrik. samtidigt som vi gjort allt har vi självklart hållt koll på alla våra favoritpersoner som var där idag. jag tror jag ska ta det lungt idag, kanske ha myskväll med familjen. maggan har vart på ikea och fått med sig lite svenska smaskigheter hem.
en liten liten del av riverside. poolerna, några av utomhustennis banorna samt en liten del av gymmet.


Kommentarer
Postat av: Alex

Sååå nice var det!! Nu måste vi bara få in en rutin på det! :) kram

2010-05-15 @ 00:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0