monday

idag fick jag till den godaste maten sen jag kom hit. ja det var något så enkelt som klyftpotatis och morötter i ugnen och stekt kyckling, men det blev verkligen otroligt gott. helt perfekt kryddat och lagat, så nu är jag helt proppmätt. sitter för tillfället och skypar med elias älskling och en dag som denna längtar man hem lite extra. hela familjen har samlats hos oss för att se matchen mellan gais och blåvitt. pappa och bror patrick håller på gais, jag och bror magnus samt patricks barn håller på ifk - dom har jag alltid lyckats få över på vår sida, mohaha. så varje match går vi antingen och kollar på, eller samlas hos oss och kollar. så nu känns det lite ensamt när dom sitter där allihopa utom jag. annars har det vart en okej dag. mådde rätt dåligt i morse men nu så är det allt bra igen. man kan väll inte förvänta sig så mycket annat av en helg där man festat fredag, lördag och söndag.

Kommentarer
Postat av: Carolinn

Det är inte mitt rum :( Skulle vilja ha det så om jag fick välja haha

2010-05-11 @ 22:03:42
URL: http://carolinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0