that he's here means he's never lost

Vilken natt jag har haft. Ja det var skitkul på on anon, musiken var grym. Ibland är det däremot inte så kul att yra runt i London ensam. Tillslut kom jag iallafall rätt och tillslut kom jag hem. Jag måste skryta och säga att jag igår drack - hör och häpna - två öl. En halv pint av fruktöl (så det räknas väll knappt) men sedan fick jag minsan i mig en hel jäkla pint med öl. Mitt hemliga mål var att dricka upp den före Joanna, och jag lyckades med hästlängder. Kan väll tilläggas att jag inte mådde så bra efteråt. Det var en fin kväll trots några missöden.
























Kommentarer
Postat av: Johanna

Ragga på mannen i blå piké!! :)

2010-05-29 @ 17:14:14
Postat av: Matta

2010-05-30 @ 14:18:37
Postat av: Natta

Jag är stolt över dig!

2010-05-30 @ 14:22:07
Postat av: Natta

Jag är stolt över dig!

2010-05-30 @ 14:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0