jag har varit i alla städer, letat efter dig

jag har haft en sådan underbar dag. en sådan perfekt dag. började med att jag imorse insåg att familjen sticker till sverige om nio dagar och jag får huset för mig själv i fem dagar innan jag själv åker hem. efter skollämning stack jag hem till joanna för att vara husvakt en liten stund. när hon kom hem igen satt vi i solen och njöt innan jag var tvungen att sticka till riverside för att möta alex. tanken var då att vi skulle gymma men när det var så underbart väder som det var kunde vi bara inte slösa det med att gymma (för utomhusgymmet var fullt) så vi gick och la oss vid poolen. låg där i alldeles för många timmar utan solskyddsfaktor och resultatet av det är såklart en knallröd malin. men det var så jäkla skönt och med mycket trevlig utsikt. sedan var det dags för jobb. hämta ungarna och gå direkt över till riverside. låta dom ha sina lektioner och äta supergod mat. vid sju for jag till westfield men fick inte med mig så mycket hem.. ja det är väll ingen direkt speciell dag, men den har vart så himla bra endå.


Kommentarer
Postat av: Alina

Var ligger det där Riverside? Pool låter ju inte helt fel. :P

2010-05-20 @ 10:56:52
URL: http://gretalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0