im floating high above me

många tycker att det är jobbigt att sitta barnvakt/jobba kvällen. men jag tycker det är underbart! kanske för att det händer rätt sällan, haha. nej men seriöst, den bästa stunden på hela dagen är att få lägga barnen. viktoria blir alltid så glad när hon får veta att jag ska lägga dom. det blir aldrig något bråk. jag ligger och läser medans dom ligger och kramar mig. jag kliar jag viktoria i håret tills hon somnar, och lägger mig i jakes säng till hans somnar. vilket ibland resulterar i att jag själv somnar, men vad gör det. ja jag tycker kvällarna är hur mysiga som helst. i brist på annat att skriva så tänkte jag att detta kunde vara intressant att veta... eller inte? haha.
imorgon är iallafall det äntligen onsdag, min favorit vardag. ja ni vet ju vad som gäller, riverside, snygga tränare och god mat. och det gillar vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0