i was born in the arms of imaginary friends

tror ni att jag har haft en bra dag? ja det är väll klart, jag har haft en superbra dag. sovmorgon till halv tio, då stack vi till riverside och sedan har jag legat i solen tills klockan fem. det är verkligen utomlandskänsla över hela riverside. man ligger vid poolen, man spanar in killarna, man äter gott på restaurangen och har inte ett bekymmer i världen. förutom att man bränner sig, som jag alltid lyckas även om jag smörjt mig som en galning idag. men det bekymmret kommer ju inte försen nu på kvällen, haha. nu ska jag få i mig lite mat innan greys. fast föresten, idag kom min fruktansvärda ryggont (ryggskott? haha ne men nästan) tillbaka så jag har haft lite bekymmer iallafall, sett ut som en 90 åring så fort jag försökt att röra mig. men se hur snabbt man glömmer bort sådant här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0