i gave you the benefit of the doubt

idag har jag sprungit, och som jag har sprungit. jag har nästan sprungit en mil. ja ni läste rätt, en jävla mil, tio km. men bara nästan för ja jag sprang 9 km. och jag tror inte ni kan förstå hur jävla stolt jag är. jag som avskyr att springa, har världens sämsta kondition och dessutom tappat allt det jag tränat upp här sprang idag nio kilometer, självklart utan att stanna för det är det enda sätter jag springer på. jag vet inte om det var dom nya springskorna, min nya springrunda eller bara alltihopa på samma gång, glad är jag iallafall. nu är det dags att börja jobba. men måste bara nämna att det är gubbar här idag för att fixa vattenläckorna osv vi har. och det första en av dem gjorde var att göra sönder min säng, ja den bokstavligen talat rasade ihop. tyckte det var lite lustigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0