don't want to forget come daylight

jag trodde jag var helt slut igår, men det går inte att jämföra med idag. igår var så bra så bra, jag hade sjukt roligt med bäst sällskap och bra musik. vi började hos sofia (och lagade "svensk mat"), kilade till abbys hemmafest och sa hej och stack sedan vidare till the roxy. kom hem när det börja ljusna och fåglarna kvittrade. nu ska jag bara ladda om - vilket känns rätt omöjligt - inför kvällen. för ja, vi ska festa igen.
här kommer bilder från helgen.

fredags

tennis på riverside


jake the devil


på väg till ministry


@ ministry


@ ministry


@ ministry

lördag

vi lagade "svensk mat", iallafall svensk bearnaisesås


joanna är inne på sin - seriöst - femte portion - och det var allt rediga portioner


påväg in till picadilly


påväg in till picadilly

Kommentarer
Postat av: Camilla

VEM är den söta killen Malin!? :ooo

2010-05-14 @ 19:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0