don't wanna be, stitched up out of my mind

Jag har en ny favorit. Cottage cheese/Keso med skivad banan, blåbär och kanel. Det är riktigt mumsigt och jag äter det nästintill varje dag, vilket säkert innebär att jag snart kommer att tröttna på det. Jag tröttnar lätt på saker, men någonting jag aldrig trodde att jag skulle tröttna på (som jag nu gjort) är rostbröd. Det är - i princip - det enda jäkla brödet dom äter i det här landet. Dom är verkligen efterblivna när det kommer till mat och annat gott (samt massa andra saker jag kan rada upp en annan gång.) Ingen god ost, inga såser, inga chipsdipper, inget lösgodis, nästan inget gott bröd... Påpekar jag som inte tyckte om mat, men vet ni jag börjar lära mig. Jag har tillochmed börjat äta kokta grönsaker - detdu mamma. Jag gillar ju såklart England endå, utan bröd och godis.


Kommentarer
Postat av: jessica

Öh jag vet, jag haaatar brödet här nu. Kan knappt äta det längre! Och sås saknar jag, och vanlig ost.

2010-05-27 @ 15:44:31
URL: http://mythoughtsinlife.wordpress.com/
Postat av: Linda

sv; Oj så mycket! Jag saknar att äta en riktigt stor och god sallad. Tror jag ska köpa hem lite till helgen och äta det till frukost lunch och middag :P hehe.



Var bor du nånstans btw?

2010-05-27 @ 16:05:06
URL: http://lindalondon.blogg.se/
Postat av: Angelina in London

sv: tack för båda kommentarerna ! :) väskan har jag köpt på primark :D haha

2010-05-27 @ 20:57:38
URL: http://bbittersweet.blogg.se/
Postat av: k

baka eget bröd!! :D

2010-05-28 @ 13:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0