but the heart of life is good, i know it's good

jag sitter alltid här på måndagarna och vet aldrig riktigt vad jag ska skriva. för det blir alltid precis samma sak, nämligen fyfan vad roligt jag hade igår, och fyfan vad dåligt jag mått idag. idag har jag verkligen mått som jag förtjänat. drack (för) mycket, sov dåligt och upp tidigt och jobba, till skolan tidigt och göra ett test. men jag har överlevt, och tur är väll det. veckan blir nog lugn, en del träning och häng på riverside. ni vet nog vad jag har i baktankarna, haha.










Kommentarer
Postat av: Angelina

haha jag vet, så jävla störigt. så är det uppehåll säkert hur länge som helst nu ;(

2010-05-18 @ 19:15:06
URL: http://bbittersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0