för det är så jag säger det, du är det finaste jag vet

tiden går så jäkla snabbt (som jag alltid påpekar), det är mindre än tre veckor tills jag kommer hem. men som jag längtar. jag längtar efter mina brorsbarn så mycket att det gör ont, börjar nästan gråta så fort jag pratar med dom eller tänker på dom (mjukis, jag vet.) jag längtar efter mina fina vänner och all min familj. men tills dess ska mycket hända. imorgon ska jag och alexandra vara hurtiga och gå och gymma för att sedan köra ett simpass. allt för att spana in alla killar på riverside, haha nedå. har än så länge inte så mycket planernat inför helgen mer än the fa cup final på något sportpub, och utgång på söndag. men det känns skönt att inte ha en speciellt planerad helg, vi får se vart jag hamnar helt enkelt. och jag har klippt mig, och det är kort, blä jag hatar att klippa mig (inget emot dig sofia, det vetu ;)
för övrigt, cheerleading sm i helgen, håller tummarna för min förening, mitt älskade ex team och ex lagkamrater, det kommer gå bra!


Kommentarer
Postat av: Angelina in London

haha inte så svårt, fixat den i photoshop :) hihi

2010-05-13 @ 22:03:08
URL: http://bbittersweet.blogg.se/
Postat av: Angelina in London

nej, laddat ner .. schhh haha

2010-05-13 @ 22:53:10
URL: http://bbittersweet.blogg.se/
Postat av: Angelina in London

hmm .. tror det var på isohunt.com, är inte säker!

2010-05-14 @ 10:47:38
URL: http://bbittersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0