you say y-e-s to everything, will that guarantee you a win?

kan uppdatera er om att det har vart riktigt varmt här idag. jag svettades i min skinnjacka, och det blåste varma vindar. det är även rätt mysigt att vakna upp till fågelkvitter på morgonen. gud vad jag älskar det här.
blev ingen tennis eller riverside, jake har stukat foten. kan säga att det var rena träningspasset att bära honom hem från skolan - tack gud att vi bor relativt nära.
glömde nästan bort att jag vart på mitt första tea party. och jo jag gillar de! träffade massa trevliga människor (mestadels mammor, men dom kan ju vara trevliga dom med ;) och så åt vi mumsiga scones, drack thé - obviously - och tjatade. kom precis på att jag har lite läxor tills imån som jag inte gjort, så det blir väll så jag kommer att spendera kvällen. men imorgon kväll, då fan. efter morgondagens lektion har jag treochenhalv veckas lov, och vi firar såklart på puben. jag gillar dom här engelska vanorna, som tea partyn, pubkvällar, parkrundor, osv. jag älskar london!

Kommentarer
Postat av: Helle

Hej Malin. Tack för kommentaren. Jag gillar inte min blogg sida. Den är så tråkig och man kan inte ändra den som man vill. Men har blogat där i några år och om jag byter sida så förlorar man ju alla läsare. :)

Men gillar din blogg. Mysig :D



Min plan var att resa runt i landet. Backpacka upp till Qeensland. Jag bor just nu i NSW (Sydney) Men skall ta flyget upp till Cans som ligger långt uppe i landets högra sida och sedan back packa neråt.. Det skall bli mysigt.. Jag är så sjukt pepp! Att bara dra, inte känna en jäkel .. haha Men jag kommer träffa så sjukt mycket människor.. och mycket svenskar..

Så hur e London? :D



kram

2010-03-29 @ 01:22:19
URL: http://glife.se/helle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0