yeah, you can try but i've found the antidote

idag vandrade jag i trettio minuter - regn - till biblioteket eftersom att jag var tvungen att låna den sjätta harry potter boken (joannas familj har allihopa, utom den sjätte). tradigt nog - joanna har jag fått det ordet från dig? har iallafall aldrig använt det förut - var det stängt, vem tusan stänger bibliotek på måndagar av alla dagar? ja jag var ju självklart tvungen att köpa boken istället. men nöjd och glad är jag och har redan läst tvåhundra sidor, så det var det värt.

här kommer bilder på lite av mina nyköpta saker.

alltihop till ett pris av 475 kronor, helt klart värt.


kläder till sigrid, mycket mycket finare i verkligheten, blev lite dåligt ljus.

Kommentarer
Postat av: Joanna

"Tradigt" får jag nog ta på mig, ja. Visst är den vacker, den där skånskan..?

2010-03-29 @ 23:33:53
URL: http://joannabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0