nu vaknar staden långsamt och jag är full igen

solen lurar mig ganska lätt. jag inbillar mig att det ska vara varmt för att solen är framme, men så är ju nödvändigtvis inte fallet. jag och joanna satt iallafall i "parken" (en lekpark, samt jätte stora gräsplättar) i några timmar och inbillade oss att det var varmt och skönt.
sedan åkte vi till richmond och såg alice in wonderland. och jag gillade den faktiskt. galen och bra. så efter ennu en bra helg sitter jag här, pank, försöker göra läxorna (i sista minut), och längtar tills nästa helg. med andra r är allt i sin ordning.


i "parken"


joanna ger mig det onda ögat


parken


joanna och liz på väg till richmond


jag och liz på väg till richmond

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0