who gon' run this town tonight

igårkväll var bra. vi stack till en klubb som heter merah som är ett ganska fancy ställe. 250 kr i inträde, dresscode, osv. men vi stod på lista, hade vipbord och drack gratis hela kvällen. så ni kan ju gissa hur jag mår idag, haha. nej jag mår faktiskt helt okej, fick i mig lite lagom för mycket drinkar igår bara. skulle inte påstå att det var ett skandinaviskt party, men det var rätt många svenskar (endast stureplans killar, haha.) och sen måste jag tillägga, att garderoben, istället för att ha lappar, nr eller så för jackan, lämnar man sitt fingeravtryck med ett enkelt litet klick, som stod för sin jacka. skit coolt tycker jag. som sagt, rätt fancy.
idag blire bara hem till joanna och slappa. sofia och dom kanske sticker på fest, så vi får väll se om jag hänger på.
här kommer massvis med bilder från igårkväll.


jasmin, malin, malin, sofia, elizabeth och joanna


elizabeth, joanna, jasmin, malin, malin


elizabeth och joanna


jasmin, malin, malin


elizabeth, sofia, joanna och malin


malin, jasmin, malin, elizabeth, sofia


joanna, malin, jasmin


jag och elizabeth


sofia, malin, malin


jag och joanna


malin och elizabeth


jag och joanna




sofia och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0