if you cut me i suppose i would bleed the colours of the evening stars

idag känner jag mig lite stressad, fast egentligen helt i onödan. snart ska jag iallafall iväg till läkarn, och efter det blir det något så spännande som tea party. jo jag är bjuden på tea party av liz och hennes värdfamilj, så det ska bli spännande och se hur sånt går till. efter det blir det direkt till skolan för att hämta upp jake, och sen sticker vi till riverside och spelar lite tennis. sen kan jag slappna av med min bok på riverside när jake har sin simning. känns som en trevlig dag.


miss.

Kommentarer
Postat av: Sofia Zäther

Glöm inte att spana in den snygga tennis tränaren;) höhö

2010-03-24 @ 12:20:46
URL: http://sofiazatherz.blogg.se/
Postat av: Trees

Det låter som en trevlig mysig dag :D riktigt engelska teapartyn saknar jag! JAg blir kvar i monaco tills dem hittar en ny aupair :) och sen lite över det också säkert!

2010-03-25 @ 23:05:38
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0