tequila in his heartbeat, his veins burned gasoline.

det hela skolbeslutet blev inte lättare av att jag klarade cambrigdeprovet i skolan och att min lärare absolut tyckte att jag skulle göra provet i sommar, hon sa tillochmed ”jag tror du kan få ett c utan att anstränga  dig”, men ett c vill jag ju inte ha, och då krävs det mycket av mig (om jag ens kommer klara det i sommar, det vet man ju aldrig.) jag vet vad jag borde göra, vad jag kommer att göra så det är inte så mycket att fundera på längre, tror jag.
förövrigt, våren är här, på riktigt denna gången. och hur vet jag det? jo, blommorna har börjat växa, graderna är över tio varje dag, idag femton. idag var jag varm i min skinnjacka, man kan ligga i parken, utan jacka, utan att frysa. älskar jag det eller älskar jag det? jo jag älskar det. tyvärr tror jag att regn och dåligt väder är på ingång, vad annat kan man förvänta sig efter två veckor med sol i london... men vi är glada för det.


Kommentarer
Postat av: k

sa ju att du skulle klara det!

2010-03-18 @ 23:16:20
Postat av: angelina

haha, ja jag ska åka som au pair :) bokade flyget igår. var au pair från september till december också, men den familjen var helt knas så jag åkte hem ett tag. nu är det dags för nya tag igen :)

2010-03-19 @ 12:50:03
URL: http://bbittersweet.blogg.se/
Postat av: Carolinn

Grattis va roligt att du klarade cambridge! Jag vill med göra det.. men tror det kommer vara för svårt :(

Haha ja det var ju lite läskigt kanske men det är roligt att få veta saker :)



Ååh Malin jag är nervös. Imorgon står jag där på mattan igen!

2010-03-19 @ 18:22:41
URL: http://carolinn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0