sport relief

ikväll har jag suttit med familjen och kollat på sport relief galan. en gala som samlar in pengar till människor som behöver det runt om i världen (malariasjuka, hiv/aidssjuka, barn som lever på gatan osv osv.) imorgon ska viktoria gå och donera sin veckopeng, och jag ska donera pengarna jag sparat i min cupcake. på söndag är det the sport relief mile, som jag funderar på att springa. man betalar lite för att springa, och dom pengarna går då till sport relief. ja vi får se hur det blir med det. jag tycker det är helt galet, att knappa sex pund kan rädda en människas liv, rädda en person från att få malaria och dö genom att dom får ett myggnät. om alla skänker sex pund, tänk hur många liv vi kan rädda? miljarders miljader.


Kommentarer
Postat av: Jessica

true, och beckham skulle man gärna sätta! :P

2010-03-20 @ 11:00:10
URL: http://jessicasandquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0