vi är dansande clowner på ont och gott

tycker det är ascoolt att min bror har uppfunnit en grejimoj (tänker inte säga vad för det är hemligt) men har fått patent på den och sponsorpengar för att kunna utveckla den. okej det är igenting som datorn direkt, men endå lite coolt, iallafall enligt en stolt syster.
vet ni föresten hur jobbigt det är att bädda en 1.40 säng? jag är alldeles svettig (ja nej inte riktigt men) när jag är klar med att få på påslakanet på mitt gigantiska täcke. och för att sätta på lakanet får jag gå över/på/i halva sängen. ja det är faktiskt ett rent träningspass i sig. och varför jag tar upp det är för att jag alldeles nu i stunden måste göra denna kraftansträning för att kunna lägga mig och läsa klart den sjätte potter boken. och så måste jag bara påpeka hur jobbigt det faktiskt kan vara att läsa snabbt, alla böcker tar slut direkt. 100 kr, 600 sidor, två dagar. ja det är mina i-landsproblem för tillfället.
för övrigt, pubkväll, riktigt trevlig. blir dock lite deprimerad av att sofia sticker iväg imån, joanna på fredag och jessica i nästa vecka. men jag överlever, liz är kvar som tur är. ska äntligen försöka få in en träff med jessica också. annars älskar jag london lika mycket som vanligt, har regn på besök för tillfället. men snart kommer mamma och pappa, och värme, och sommar, och allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0