och göra klart för min norra stjärna, att jag aldrig ska ner igen

kvällen har spenderats på sun inn med några av tjejerna. det har blivit till en veckorutin att ses på puben, som oftast är sun inn. riktigt gött är det faktiskt. imorgon ska jag sminka och klä viktoria till pippi, och jake ska vara fotbollskille. dom har "klä ut sig till en bokkaraktär" dag imorgon, ja någon sånt iallafall, och kan tänka mig att det kommer ta aningen längre tid att få på sig och fixa än skoluniformen. sedan sticker jag och joanna in till city för shopping, joanna ska shoppa och inte jag, hehe lycka till. göttmos som man säger, är att jag inte behöver hämta barnen imån, så jag och joanna har hela dagen lång på oss, vilket vi (läs: joanna) kan behöva. kvällen bjuder på utgång, ett ställe som verkar väldigt kul och fancy ska vi till, står på lista och hela baletten.
nu är det snart läggdags, ska ju orka med alla morgondagen och helgens äventyr.


saknarsaksaknar dig, och alla andra såklart ♥

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha ja det kan hon ju verkligen behöva!

2010-03-05 @ 20:20:03
URL: http://jessicasandquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0