now you're in london, these streets will make you feel brand new, the lights will inspire you

här kommer lite bilder från helgens äventyr (föresten kanske jag glömt säga att emelie var här och hälsade på sofia.) snart är det helg igen, och vem längtar om inte jag. utgång, bio, parker (om det är fint väder då) står på schemat än så länge.


emelie och jag på restaurangen i chinatown


sofia och jessica på restaurangen i chinatown


chinatown


chinatown. ser ni allt det mysiga som hänger i affärerna? ja visst ser det väll smarrigt ut (eller inte)


portobello market - jessica, mästaren på marknadshopping in action


emelie och sofia i väntan på bussen


sofia och jag på oxford street (anledningen till varför jag ser ut som en korv var att jag minsann inte tänkte gå och frysa hela dagen, vilket resulterade i lite för många tröjor under skinnjackan)


sofia vilar lite på urban outfitters


joanna och jag på urban outfitters


jag och sofia på regent street (eller sofia?)


emelie och sofia, regent street


jag, emelie och joanna vid någon staty (hehe?)


sofia och jag pigga och glada på bussen hem


joanna och emelie på bussen hem till sofia


sofia och jessica, i full beredskap för matlagning


jessica och fantan

Kommentarer
Postat av: Joanna

Min dubbelhaka på bilden från Portobello Market är ju inte nådig. Tur jag har börjat träna litegrann, tänker jag när jag ser den.

2010-03-03 @ 22:16:09
URL: http://joannabjork.blogg.se/
Postat av: Sofia Zäther

Yes-vi står TYP på Regent street, vid Boots vid Piccadilly Circus så du är inet hel ute och cyklar!;)

See u 2night at sun inn!!

2010-03-04 @ 12:53:36
URL: http://sofiazatherz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0