just set them up to knock them down,

gårdagen spenderades på gator och torg i london. jag joanna och jessica började på brick lane där det blev vintage market, second hand affärer och asiatisk mat. strosade runt i några timmar innan sofia mötte upp oss och vi stack till camden och camden market. spenderade några timmar där, satte oss sedan trötta och hungriga på costa för lite fika. så det blev en trevlig söndag, fick dock bara med mig ett par levi's shorts och tre par ringar hem.
förövrigt har jag tre assköna veckor framför mig. först av allt då för att det är lov, och även om jag har massa uppgifter att göra slipper jag iallafall gå till skolan. sedan är jag ledig idag och imån, och på fredag och nästa måndag, plus förhoppningsvs två dagar till den veckan, plus hela veckan efter det, när mamma och pappa kommer. det gillar vi. ska bara försöka hitta någon att umgås med, eftersom att alla mina vänner jobbar och sedan sticker iväg, haha.


brick lane




Kommentarer
Postat av: Anonym

va äter ni för ngt ? :)

2010-03-31 @ 22:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0