did I say too much did i say enough

Våran varmvattenberedare har en tendens att stänga av sig själv, och eftersom att jag inte vet hur man sätter på den så har ju fått duscha i iskallt vatten. Inte blir det bättre av att värmen i huset nu är avstängd på heltid. Iskallt vatten och iskallt hus är inte en bra kombi. Joanna har vart här en stund för ett avsked (ja fem dagar utan att ses är väldigt mycket för oss.) Alla mina London vänner kan nog gissa vad vi sysselsatte oss med när hon var här... Nu ska jag sova, för jag har bestämt mig för att inte dygna. Snart är jag i Sverige, och jag tror inte ni förstår hur konstigt det känns.



Kommentarer
Postat av: Trees

jag förståår precis x) När åker du tillbaka igen?

2010-06-02 @ 22:21:53
URL: http://mangofisk.se
Postat av: natalie

saknar dig redan <3

2010-06-06 @ 12:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0