thursday

Cambridge är officiellt överstökat och det känns förjäkla skönt. Jag tänkte att listening som är min starkaste sida skulle väga upp för resten på provet, men när den delen gick rent åt helvete kände jag att det är kört. Det finns väll en minimal, en mycket minimal chans att jag skulle på ett C, men som sagt det känns kört. Men vem bryr sig, det är över! Idag var det fint väder, extra jobb, riverside, parken, riverside igen för gym som gällde. Imorgon blir en riktigt fin dag den med, eller ja hela helgen. Tänkte bara uppdatera att jag lever och sådär, ifall någon är intresserad...


Kommentarer
Postat av: Trees

jo vi är intresserade! skönt att ha det ur världen. vi vet ju hur det kan vara... kunskapsgymn var fan ingen lek haha.

ja ja veet, precis ovanför där ja;) det betyder FIKA!!?:D

2010-06-18 @ 20:10:00
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0