London calling

Nu är det officiellt, jag ska inte flytta hem till Sverige efter sommarn utan bo kvar här i London. Maggan blev överlycklig och gav mig världens glädjekram vilket kändes superkul, att dom så gärna ville ha kvar mig. Får lite längre semester än jag trodde, är antagligen hemma i Sverige i fem veckor. Det känns super bra. Jag älskar familjen och jag älskar London. Jag är långt ifrån färdig här och det finns ingenstans jag hellre skulle vilja vara i höst (lite värme hade dock inte skadat, haha.)

Kommentarer
Postat av: Linda

vad kul! Du bor i en svensk familj va? Hur är det? Pratar du bara svenska? Jag letar nämligen ny familj nu och vill helst ha en svensk familj. Undrar bara hur det är och så.

2010-06-08 @ 20:47:55
URL: http://lindalondon.blogg.se/
Postat av: Trees

Vad kuul:D då får vi ses!! Eller hur, underbara staad! haha

2010-06-09 @ 00:04:00
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0