Little white shadows blink and miss them

Helt random saker...
- Matchen igår, äntligen säger jag bara. Det kändes som att det positiva stämningen bara lagt sig över hela England och gött är det.
- För er som inte vet lyckades jag välta ut min gröna nagelacksflaska över heltäckningsmattan som är vit. Lagom kul då det är något utav det svåraste att ta bort. Ska prova lite grejer annars måste vi kalla in en "professional carpetman". Lagom kul.
- Det blir inget Wimbledon för oss då vi skulle gått på söndag (den enda dagen vi kan) om det inte vore för det lilla problemet att dom inte spelar på söndag....
- Imorgon ska jag med Jake till tandläkaren, första gången han ska laga. Kan nog säga att jag är mer rädd än vad han är, han vet iförsig inte att bedövning innbär spruta.
- Om fjuttiga 27 dagar är jag hemma i Sverige igen.
- Mår jag inte sämre imorgon ska jag ignorera min sjukdom (och onda knä) och gå och gymma endå. Jag tror att jag blivit träningsberoende, riverside beroende. Är jag sämre ska jag däremot unna mig en massage, fast det kanske jag gör oavsett. Har dock inte tid att bli sjukare för på lördag firar vi midsommar, och jäklar var det ska firas. Hela dagen och natten lång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0