Everything you ever wanted in a permanent state

Just idag känns livet sådär tråkigt och händelselöst. Egentligen vet jag inte varför, för vi gör en hel del saker, det finns aldrig en tom helg. Det känns i vilket fall som att jag inte tar vara på dagarna, att jag inte gör någonting alls. Kanske är det för att jag spenderar minst tre timmar på riverside varje dag, jobbar satans mycket extra eller så är det helt enkelt bara för att jag är trött 24/7, jag vet inte. Jag ska försöka ändra på det. Försöka ignorera min trötthet, ständiga huvudvärk och den tropiska värmen. Annars är allt prima. Dagarna rullar på som vanligt, vi har haft 30plus den senaste veckan, det blir en del VM (såklart) och mycket jobb.


Kommentarer
Postat av: jessica

ska vi ta och ses en dag :)?

2010-06-30 @ 00:32:21
URL: http://mythoughtsinlife.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0