you're the meaning in my life, you're the inspiration

det har vart en mysig men påfrestande dag. gick upp efter två timmars sömn, tog mig till morfar. vi fikade, gick runt på frölunda och bara pratade i flera timmar. sen var det dags att åka hem och säga hejdå, och vi kommer inte ses på så himla länge. så det kändes rätt jobbigt. direkt när jag kom hem åkte vi till patrick, mia och barnen. fikade, busade, åkte pulka och sådär. sen var det dags att åka hem och säga hejdå till dom också, jag fick verkligen kämpa emot tårarna. jag fattar inte att det kommer gå så himla lång tid tills jag ser dom små skitarna igen. hur galet mycket dom kommer att växa och utvecklas. så ja det har vart lite jobbigt idag, och jag kan tänka mig att det blir värre eftersom jag fortfarande har massor att säga hejdå till. men vad ska man göra, vi ses ju igen.
sen har jag äntligen fått tummen ur röven och börjat lägga fram kläder, hjälp vad svårt det är. har även rensat väskor, lagat två par vantar, två par tights och sytt in ett par jeans, skrivit ner recept som jag vill ha med samt adresser.


det gör ont i mig av bara tanken att inte träffa dom på ett halvår ♥

Kommentarer
Postat av: jessica

första mötet gick bra! de var så trevliga så! man har mkt att prata om! typ skillnader mellan sverige och england, haha. mina värdföräldrar är iaf intresserade av de! :)

2010-01-18 @ 17:28:59
URL: http://mythoughtsinlife.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0