we are the crowd, we're c-coming out

gårdagen var okej, inte så mycket mer faktiskt. jag menar man har ju alltid kul med sina vänner, men blev riktigt besviken på musiken som spelades på park lane igår. nu är det iallafall bara att ladda om inför min hejdå-middag ikväll. helt galet att jag snart flyttar. och jag har verkligen inte gjort någonting!! har inte börjat packa alls, har inte gjort klart min bok, växlat pengar, fixat ipod, sytt alla saker jag ska hinna sy innan, fixat pillerna... och då har jag andra saker som måste göras varje dag tills jag åker. typiskt mig att skjuta upp allting till det sista.
4 dagar kvar.


katri och veronica


natta och jag - stelt ;D


hm... ;)


Kommentarer
Postat av: Josefin Utter

Det var jag som kommenterade några inlägg nedan, höhö ;)

2010-01-16 @ 23:04:36
URL: http://josefinutter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0