tuesday

jag är sjukt trött. har vart vaken nästan hela natten, har haft ont. just nu ser mitt rum ut som ett bombnedslag eftersom att ikea kom hit och slängde in alla grejer i mitt rum. jag tror faktiskt inte jag vill ge mig på att bygga ihop den här sängen själv, jag vill ju inte att den ska braka ihop mitt i natten...
förövrigt har jag börjat prata svenska med öländsk (?) dialekt, och när jag kommer på mig själv kan jag inget annat än att skratta åt hur konstigt det låter. men eftersom att barnen, speciellt viktoria pratar med väldig dialekt så blir det att jag också gör det tillslut. kommer alltid att tänka på rickard, ja det här med dialekterna...
undra vad jag ska hitta på idag. pratade lite med sandra om bio, får nog höra med henne. eller ska jag skynda mig och duscha för att åka in till london? hm...

Kommentarer
Postat av: Anonym

medans jag funderar på om jag ska orka ta mig till angered, så blir jag depp här, när du funderar om du ska in till london. som om ingenting liksom......

2010-01-26 @ 18:59:11
URL: http://lydirm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0