they don't really care about us

då var första dagen avklarad. min lediga tid var verkligen seg idag, hade absolut ingenting att göra, och ingen att träffa så jag satt mest bort den. i nästa vecka ska jag iallfall träffa jessica, och det känns bra.
det är så himla mycket här som är annorlunda. jake som är 6 går redan i andra klass. dom har skoluniformer, när dom går hem från skolan måste alla skaka hand med lärarn och säga typ "bye mrs...." dom har gas-spis, vilket jag tycker känns lite läskigt men jag antar att man vänjer sig. husen ser helt annorlunda ut, vänstertrafik, heltäckningsmattor osv osv. nu hittar jag iallfall till skolan, och till barnes "centrum".


Kommentarer
Postat av: jessica

Jag lagade mat på gasspisen ikväll, haha! Först så fick jag bara igång själva gasen, utan låga så det luktade skiiitmycket i hela köket! Men vi lär väl oss, eller ;).

2010-01-21 @ 23:05:51
URL: http://mythoughtsinlife.wordpress.com/
Postat av: Trees

Haha, kul! Sen när du kommer hem till swe igen så kommer du kolla till höger varje gång du ska gå över vägen;) läskigt hur snabbt man vänjer sig.

Får du en mobil av familjen också? lycka till på andra dagen!

2010-01-22 @ 10:53:38
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Natalie

Så några av mina fördomar va Sanna då :p

2010-01-22 @ 16:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0