ten days

tiden bara rinner iväg, fast samtidigt går den långsamt. hur går det ihop? det gör det nog inte, antar att det bara är jag som är snurrig. i helgen har jag inte fått gjort mycket vettigt. har iförsig vart sjuk, så en liten ursäkt har jag ju faktiskt. det blir nog en mindre lugn vecka iallafall. ska hälsa på släkt, umgås med vänner, festa, 'läkar'besök, träningar, börja plocka fram saker.... men det är väll bara att ta en dag i taget. imorgon ska jag åka till sigrid. och förhoppningsvis träffa vännerna på kvällen.
10 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Trees

Äh men det är ju tanken som räknas:D du kan få Em's nummer, en svensk kompis som bor i england GANSKA nära dig, iaf tågmässigt:P Men åh jag blir avis på dig om du ska festa i Kingston. PHU! AJAAA haha



Ja det är skitskönt med lägenhet:D man behöver inte bry sig vad man gör eller när man kommer hem :P

2010-01-11 @ 01:32:55
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0