saw you twice at the pop show

det har vart en lång men bra dag. gick upp rätt tidigt och följde med familjen till the riverside, och gud vad jag redan älskar det stället. det fanns en miljard tennisbarnor (iallafall nästan), inomhuspool, utomhuspool, utomhustennisbarnor, spa/relax-pooler, spa avdelning, gym, klasser, restaurang, tv rum, datorrum för barn, datorer för vuxna, en egen lounge bara för vuxna. och omklädningsrummen är verkligen jätte fräscha, du får handdukar, shampoo and everything!
på eftermiddagen träffade jag sandra på barnes high street, och vi gick till starbucks och tog en fika. jätte snäll tjej och det var verkligen trevligt. efter det tog jag mig in till london - oxford circus där jag träffade pernilla och cissi. det blev en till fika, och en liten tripp till primark. var däremot tvungen att ta ett väldigt långt och viktigt samtal där så jag hann/orkade inte kolla runt alls. men jag hittade en ring för 17 kr, billigt. vi såg också något väldigt ovanligt, en kropp med två huvuden. är det en eller två personer då?


en ganska misslyckad bild från hammersmith bridge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0